دهلران پی سی
سایت جامع علمی ,آموزشی,فرهنگی و تفریحی

در بخش اول اين مقاله به  مسائل مرتبط با برنامه نويسی اشاره و در ادامه با مراحل متفاوت برنامه نويسی آشنا شديم . در اين بخش به بررسی متدولوژی UML خواهيم پرداخت . UML ،  يک متدولوژی  طراحی   خصوصا" در زمينه  برنامه نويسی شی گراء است .



ادامه مطلب...
ارسال توسط هادی احمدی

در ساليان اخير ، متدولوژی های متفاوتی بمنظور طراحی برنامه ، پياده سازی و در اختيار طراحان برنامه های کامپيوتری قرار گرفته شده  است . برخی از اين متدلوژی ها ی طراحی، پيچيده  و برخی ديگر ساده می باشند . در تمامی حالات ، هدف يکی است : کمک به برنامه نويسان در جهت نوشتن برنامه ها ئی که  بسادگی نوشته ، اشکال زدائی  و در نهايت نگهداری گردند .
در اين مقاله به بررسی مسائل مرتبط با طراحی برنامه پرداخته و در اين راستا در ابتدا  با يک متدولوژی ساده  آشنا خواهيم شد. متدلوژی استفاده شده با اينکه بسيار مقدماتی می باشد ولی اهداف ما را در جهت نحوه طراحی يک برنامه بخوبی تامين خواهد کرد .در اين مقاله ، به بررسی الگوريتم و مراحل پنج گانه برنامه نويسی خواهيم پرداخت .  پس از آشنائی با متدولوژی ارائه شده در اين مقاله ، در بخش دوم مقاله ،  با متدولوژی UML)Unified Modeling Language ) آشنا خواهيم شد. UML ، يک متدولوژی  رايج بمنظور طراحی  برنامه های کامپيوتری خصوصا" برنامه نويسی شی گراء است .



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط هادی احمدی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 608
بازدید ماه : 878
بازدید کل : 163940
تعداد مطالب : 736
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 <-PostTitle-> <-PostContent-> 1 <-PostLink->